English

محمود بنانژاد:

هنجارشکنی جزو تخلفات صنفی محسوب می شود

رییس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: طبق مصوبه کمیسیون نظارت استان خراسان رضوی، صنوف ملزم به رعایت برخی از ضوابط اجتماعی هستند و در صورت تخطی مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرند.

هنجارشکنی جزو تخلفات صنفی محسوب می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود بنانژاد رییس اتاق اصناف مشهد در خبری اعلام کرد: هنجارشکنی که به تازگی در یک مجتمع تجاری در این شهر اتفاق افتاد، جزو تخلفات صنفی محسوب و طبق دستورالعمل‌های نظام صنفی با آن برخورد قانونی می‌شود.

بنانژاد در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: یک بانوی فعال فضای مجازی مشهدی برای همسرش در یکی از مجتمع‌های تجاری جشنی برگزار کرد و واکنش‌های اجتماعی در فضای مجازی به دنبال داشت.

رییس اتاق اصناف مشهد همچنین متذکر شد: موضوع هنجار شکنی در این جشن در دست بررسی است و در صورت احراز تخلف، واحد صنفی متخلف پلمب می‌شود.

وی تاکید کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که بخشی از هنجارشکنی‌های مربوط به این جشن در فودکورت و بخشی هم در فضای مشاع رخ داده که در صورت اثبات این موضوع با صاحبان بخش‌های صنفی مزبور برخورد قانونی می‌شود.

بنانژاد خاطرنشان کرد: طبق مصوبه کمیسیون نظارت استان خراسان رضوی، صنوفی مانند فروشندگان پوشاک، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها ملزم به رعایت برخی از ضوابط اجتماعی هستند که در صورت تخطی از این موضوع مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه