English

علی اکبر قارزی:

اختصاص۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت

مدیر جهاد کشاورزی جوین بیان کرد: دامدار کارت به نقدینگی دامداران کمک می کند تا بتوانند با بهره گیری از تسهیلات نسبت به تامین نهاده مناسب اقدام کنند.

اختصاص۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی جوین در خبری اعلام کرد: ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب "دامدار کارت" برای حمایت از دامداران این شهرستان اختصاص یافت.

قارزی در ادامه این خبر اضافه کرد: شهرستان جوین ۱۴۸ هزار راس دام سبک و سنگین دارد که با توجه به کمبود مرتع، تسهیلات دامدار کارت نقش مهمی در حمایت از  صنعت دامپروی این شهرستان ایفا می کند.

مدیر جهاد کشاورزی جوین همچنین متذکر شد: نبود سرمایه مالی برای خرید خوراک دام  از سوی دامداران و بالا بودن نرخ نهاده دامی از مشکلات سالهای اخیر دامداران بوده که ارائه تسهیلات دامدار کارت در برطرف کردن این مشکلات موثر است.

وی با اشاره به ارزش "دامدار کارت" برای دامداران تصریح کرد: دامدار کارت به نقدینگی دامداران کمک می کند تا بتوانند با بهره گیری از تسهیلات نسبت به تامین نهاده مناسب اقدام کنند.

قارزی خاطرنشان کرد:کشاورزی و دامپرروی از ظرفیت های شهرستان جوین است این شهرستان دارای ۱۴۰ هزار راس دام سبک و هشت هزار راس دام سنگین است و وسعت زمین‌های باغی و زراعی جوین با ۱۲ هزار بهره بردار در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آنها گندم، جو، چغندر قند، پیاز، انگور و پسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه