English

حجت الاسلام نجیبی عنوان کرد:

ضرورت چاره اندیشی برای مشکل گرانی توسط مسئولان

خطیب جمعه آبادان با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور گفت: از مسئولان ذیربط انتظار می رود نسبت به حل مسئله گران چاره اندیشی کنند و بهانه دست دشمن ندهند.

ضرورت چاره اندیشی برای مشکل گرانی توسط مسئولان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان با بیان اینکه ما منکر گرانی کالاها و اجناس نیستیم افزود:مسوولان باید برای گرانی چاره اندیشی کنند و از دستگاه‌های ذیربط نظارتی انتظار می رود با گران فروشی برخورد کرده و قیمت کالاهای اساسی را  کنترل کنند.

وی با بیان اینکه قیمت کالاها در سال های اخیر ۵۰ برابر شده است گفت: مردم اگر بدانند مسوولان برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی تلاش می‌کنند آنها نیز می پذیرند لذا مردم توقع دارند که مسوولان جلوی این مشکلات را بگیرند.

حجت‌الاسلام نجیبی افزود: در چند روز اخیر شاهد جسارت آل سعود خبیث به کشور و مردم ایران بودیم و برخی از افراد ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری  باید مراقب باشیم و در مسائل کشور صدای ما در راستای اهداف دشمنان نباشد.

وی ادامه داد: اگر مطالبه گری از سوی مردم صورت می گیرد  نباید این مطالبه گری به نفع دشمن باشد.

خطیب جمعه آبادان گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری جهان در آستانه یک نظم جدید است و نظام تک قطبی از عالم برچیده می شود و قدرت های جدید منطقه ای ظهور پیدا می‌کند و ایران یکی از این قدرت های جدید خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه