English

مدیرعامل باشگاه تراکتور:

تیم فوتبال جوانان تراکتور در صورت قهرمانی پاداش ویژه می‌گیرد

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه تمامی امکانات باشگاه برای حضور پرقدرت تیم جوانان در فینال مسابقات، در اختیار این تیم قرار می‌گیرد، اعلام کرد: با مساعدت مالک باشگاه، در صورت قهرمانی تیم جوانان، پاداش ویژه‌ای برای اعضای این تیم در نظر گرفته خواهد شد.

تیم فوتبال جوانان تراکتور در صورت قهرمانی پاداش ویژه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، میر معصوم سهرابی در نشست با مدیر آکادمی و سرپرست و سرمربی تیم جوانان تراکتور با محوریت برگزاری بازی فینال مسابقات لیگ برتر جوانان، افزود: تمامی ارکان باشگاه برای رسیدن به قهرمانی مسابقات لیگ برتر جوانان کشور همدل و متحد شده‌اند و تمامی امکانات باشگاه برای تمرینات منظم تیم جوانان، تسهیل سفر به اصفهان و اسکان در هتل در اختیار تیم جوانان قرار می‌گیرد تا شاهد قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشیم.

وی اعلام کرد: در این راستا، باشگاه آمادگی دارد تا تمامی امکانات مورد درخواست کادرفنی تیم جوانان را در اختیارشان قرار دهد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنان رده‌های پایه تراکتور، آینده‌سازان فوتبال آذربایجان هستند.

بازی رفت فینال لیگ برتر جوانان بین دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتور ، سه شنبه ۲۰ اردیبهشت در اصفهان و بازی برگشت دو تیم چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در تبریز برگزار خواهد شد. سپاهان با غلبه بر فولاد و تراکتور با برتری مقابل ایمان سبز شیراز جواز حضور در بازی فینال را کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه