English

نماینده مردم کردستان در مجلس:

نیروهای اهل سنت در وزارت آموزش و پرورش بکارگیری شوند

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: جای نیروهای کردستان در پست‌های مدیریتی در سطح ملی خالی است که وزارت آموزش و پرورش می‌تواند از نیروهای نخبه این استان در سطح ملی استفاده کند.

نیروهای اهل سنت در وزارت آموزش و پرورش بکارگیری شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محسن فتحی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پنج شنبه در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از فرهنگیان در سنندج، اظهار کرد: مسائل و مشکلات فرهنگیان زیاد است و رفع این مشکلات به صورت ویژه در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی تصریح کرد: با آئین‌نامه‌ای که تدوین شده برنامه‌ریزی‌هایی در راستای رتبه‌بندی و رساندن معلمین به جایگاه واقعی و اصلی خود به صورت یک اولویت مهم در دستور کار مجلس قرار گرفت و گام‌های اساسی در این حوزه برداشته شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی خواستار بکارگیری نیروهای اهل سنت در پست‌های مدیریتی در سطح استانی و کشوری در وزارت آموزش و پرورش شد و گفت: جای نیروهای کردستانی در پست‌های مدیریتی در سطح ملی خالی است در ساختار وزارت آموزش و پرورش هیچ کردستانی دارای جایگاه نداریم.

فتحی اضافه کرد: با توجه به شناخت از علاقه وزیر آموزش و پرورش به کردستان، انتظار می‌رود درچارچوب نظام و آنچه آرمان خون شهدا و انقلاب است حرکت کند و برای جامعه مفید باشید.

فتحی اظهار کرد: اینکه بعد از 44 سال از پیروزی انقلاب انتظار داشته باشیم یک نیروی کردستانی در ساختار وزارت آموزش و پرورش جایگاه و پست داشته باشد انتظار بی‌جایی نیست.

نماینده مردم شهرستان.های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: سوای تمام مشکلات معیشتی و غیره که برای جامعه فرهنگیان وجود دارد و در مجلس پیگیر رفع آن هستیم، در  فراکسیون اهل سنت مجلس بکارگیری نیروهای توانمند اهل سنت از سوی دولت مردمی وعده داده شده که امیدواریم این مهم به وزرا نیز تسری یابد و شاهد استفاده از افراد متخصص و دارای توان در بدنه وزارتخانه‌های مختلف باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه