English

محمدجواد مشیری:

توزیع روغن خوراکی تنظیم بازار در فروشگاه‌های شهرما مشهد

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد بیان کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در پی کمبود روغن بازار، در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان مشاغل، تدابیری برای عرضه و توزیع این کالا به عمل آمده است.

توزیع روغن خوراکی تنظیم بازار در فروشگاه‌های شهرما مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدجواد مشیری مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد در خبری اطلاع داد: فراهم شدن زمینه عرضه روغن مایع خوراکی با نرخ مصوب تنظیم بازار در کلانشهر مشهد.

مشیری در ادامه این خبر اظهار کرد : با توجه به مشکلات به وجود آمده در پی کمبود روغن بازار، در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان مشاغل، تدابیری برای عرضه و توزیع این کالا به عمل آمده است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: هم اکنون در ۴ ایستگاه ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی، روغن تنظیم بازار در اختیار زائران عزیز و شهروندان محترم قرار گرفته است.

وی : در ایام پیک و حضور زائران حضرت علی بن موسی الرضا"ع" در مشهد، سعی شده برای رفاه حال این عزیزان و تسهیل دسترسی به ارزاق و مایحتاج اساسی اقداماتی صورت گیرد.

مشیری در خاتمه این خبر افزود: در صورت تامین این کالاها، آمادگی لازم را برای توزیع روغن خوراکی تنظیم بازار در فروشگاه‌های شهرما هم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه