English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده؛

چشم و گوش‌مان به گروه‌های سیاسی نباشد

امام جمعه بندرعباس گفت: در مسائل سیاسی و اجتماعی خود چشم و گوشمان به گروه‌های سیاسی نباشد.

چشم و گوش‌مان به گروه‌های سیاسی نباشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز عید فطر در جمع نمازگزاران شهر بندرعباس اظهارداشت: امروز چشم و گوش نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبر انقلاب اسلامی است، در مسائل سیاسی و اجتماعی خود چشم و گوشمان به گروه‌های سیاسی نباشد، ما یک خط و مسیر به نام ولی فقیه داریم که به عنوان دیده بان بصیرنظام مسائل کشور را رصد می‌کنند.

وی عنوان کرد: ماه رمضان به ما آموخت که نباید فقرا را فراموش کنیم، با صبر و تحمل می‌شود مقابل نفس اماره ایستاد و در مقابل دشمنان بیرونی نیز می‌توان با صبر و مقاومت بایستیم اما آنچه مهم است اینکه؛ این درس‌های ماه رمضان از جمله ارتباط با قرآن و خدا، دعا و مناجات که از دستاوردهای این ماه مبارک بود، به درستی آن را باید حفظ و صیانت کرده و این آموخته‌ها را در طول سال‌ در زندگی خود پیاده کنیم.

امام جمعه بندرعباس خطاب به تمامی گروه‌های سیاسی و مذهبی در این استان گفت: رمز موفقیت ما وحدت و همدلی است، لذا همه در این دولت تلاش کنند این رمز موفقیت را زنده نگه داشته و همچنین روحیه امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از حماسه‌سازی در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: امروز شرایط ما در جهان اسلام و شرایط قدس شریف روز به روز در سایه عنایت حضرت حق و توجهات امت اسلامی، قیام و مقاومت مردم فلسطین بالنده تر می‌شود.

وی در ادامه اظهارداشت: امروز دشمن صهیونیستی در یک فلاکت قرار گرفته و این جز در سایه انسجام و مقاومت محقق نمی‌شود، امروز دشمن ما فهمیده که میز مذاکرات مشکل فلسطین را برطرف نمی‎کند، بلکه با مقاومت، جهاد و همبستگی امت اسلامی است که قدس از دست صهیونیسم رهایی می‌یابد.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و افزود: نام خلیج فارس احساس هویت مشترک را برای آحاد امت اسلامی زنده می‌کند و راهبرد دشمن تقابل با استقلال مردم ایران است و مساله خلیج فارس یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مردم ایران را امتحان کند که خوشبختانه موفق نشد اراده، وحدت و همدلی مردم ایران را در این مساله را نیز کمرنگ کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده عنوان کرد: مردم ایران در مساله هویت مشترک خود اجازه دخالت به بیگانگان نمی‌دهد، مردم ایران و غیور مردان ارتش و سپاه در کنار آب های نیلگون خلیج فارس هستند و اجازه نخواهند داد دشمن چشم طمع خود را آب های نیلگون خلیج فارس بیندازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی