English

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه:

چشمان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه پایش می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین بیمارستان بیستون و سازمان حمل و نقل شهرداری کرمانشاه و پایش چشمان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه خبر داد.

چشمان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه پایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدمهدی احمدی اظهار داشت: از آنجا که میدان دید و میزان بینایی یکی از مهم ترین قسمت کار رانندگان است، در همین راستا با امضا تفاهم نامه ای با کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیمارستان بیستون برای پایش بینایی رانندگان حمل و نقل عمومی اقدام کردیم.

وی افزود: خستگی و مشکلات بینایی رانندگان یکی از عوامل اصلی تصادفات است که در این تفاهم نامه بر پایش بینایی این قشر زحمت کش تاکید شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان بخش حمل‌ونقل عمومی شهری شهرداری کرمانشاه جزو زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند و امیدواریم با این تفاهم نامه در راستای رفع یکی از مشکلات این قشر گامی برداشته باشیم.

وی با اشاره به جزئیات این تفاهم نامه، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به مناسبت عید سعید فطر منعقد گردید و طی آن مقرر شد از روز شنبه تا سه شنبه هفته آینده، همه رانندگان بخش حمل و نقل عمومی شهری کرمانشاه به همراه خانواده هایشان نصف قیمت در کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیمارستان بیستون معاینه و درمان شوند.

احمدی ادامه داد: رانندگان تاکسی رانی و اتوبوس رانی قسمت حمل و نقل عمومی شهری که بیش از ۱۰ هزار نفر هستند می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و یا نامه این سازمان به بخش چشم پزشکی بیمارستان بیستون مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه