English

بازداشت فالگیر جوان در قم

دادستان قم از بازداشت فالگیر جوان در قم خبر داد.

بازداشت فالگیر جوان در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در این زمینه افزود: درآمد و تراکنش مالی صفحه فالگیری این متهم در بازه ۹ ماهه مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بوده است.

وی، فالگیری، رمالی و طلسم، دعانویسی برای رزق و روزی، کارگشایی، بخت‌گشایی، ازدواج، جذب و مطیع شدن افراد، بازگشت عشق، فروش مهره مار و انگشتر و حرز را از تبلیغات این صفحه اینستاگرامی عنوان و اضافه کرد: با شناسایی و رصد این صفحه، پیج مربوطه مسدود و ادمین آن‌که خانمی زیر ۳۰ سال بود با نیابت قضایی از شهر کرج احضار و بازداشت شد.

وی تصریح کرد: این مدعی دعانویسی و فالگیری با سفارش تبلیغات به بلاگر معروف در خارج از کشور، برای هر بار تبلیغ در صفحه این بلاگر مبلغ ۲ هزار دلار به حساب وی واریز کرده است و از طریق تبلیغات اقدام به جذب بیش از ۳۳۰ هزار دنبال کننده کرده است.

غریب، صرف هزینه‌های مالی بیهوده، ایجاد مشکلات اعتقادی، بروز آسیب‌های روحی و روانی و آسیب‌های اجتماعی و اختلافات خانوادگی را از پیامدهای این‌گونه مراجعه به دعانویسی و رمالی عنوان کرد و به شهروندان در خصوص شگردهای کلاهبرداری بالاخص در فضای مجازی هشدار داد: از اعتماد به افراد سودجو که تحت عنوان رفع مشکلات، فالگیری و دعانویسی با تبلیغات گسترده و فریبنده و فن بیان بالا و تحریک احساسات اقدام به فریب مخاطبان و کسب منافع مالی می‌کنند، جدا پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه