English

از فروردین ۱۴۰۱ تا ماه مبارک رمضان؛

۴۰۰ بازرسی کالاهای اساسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی یزد انجام شد

با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز گشت های مشترک از فروردین 1401 تا ماه مبارک رمضان معطوف به نظارت بر کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان بوده است، افزود: 400 مورد بازرسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان یزد انجام شده است.

400 بازرسی کالاهای اساسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی یزد انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اعلام نمود: قریب به 400 مورد بازرسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان یزد در فروردین ماه انجام شده است.

مهاجریان مقدم افزود: با توجه به همزمانی ماه فروردین با تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، بیشترین تمرکز گشت های مشترک معطوف به نظارت بر کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در این مناسبت ها بوده است.

وی اذعان داشت: در طی برگزاری این طرح که با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و شبکه های بهداشت با تمرکز بر بازار تولید و توزیع انواع مواد غذایی انجام شد برای برخی از واحدهای صنفی بازرسی شده پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

مهاجریان مقدم با اشاره به اینکه عمده بازرسی ها، متمرکز بر کشتارگاه های دام و طیور و واحدهای تولید و توزیع کالاهای اساسی در استان بوده تصریح کرد:  در این راستا به 86 واحد صنفی و تولیدی نیز تذکر داده شده و برای 162 واحد نیز پرونده تخلف تشکیل شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اضافه کرد: پروند‌هایی که در گشت ‌های بازرسی تشکیل می‌شود به دلیل حضور رییس شعبه سیار در محل و محرز بودن تخلف سریع‌ تر رسیدگی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه