English

استاندار مازندران:

مسئولان استان باید در حل مشکلات جامعه کارگری پای کار باشند/ ورود ما به مسائل مختلف استان، کارشناسی است

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه مدیران استان برای حل مشکلات جامعه کارگری پای کار باشند، گفت: مشکلات استان باید در فضای مدیریت حرفه ای مرتفع شود.

مسئولان استان باید در حل مشکلات جامعه کارگری پای کار باشند/ ورود ما به مسائل مختلف استان، کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران و نشست صمیمی با تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران، مباحث کارگری را یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: این نشان از ارزش های والای جامعه کارگری دارد و همه مسئولان نگاهشان به حل مشکلات کارگران است.

وی با تأکید بر اینکه زبان تعامل، همدلی می تواند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند، ادامه داد: ورودمان به مسائل مختلف استان کارشناسی است، البته برخی از مشکلات جامعه کارگری ملی است و انعکاس آن در میدان کار خودش را نشان داده است.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه مسئولان استان باید در حل مشکلات جامعه کارگری پای کار باشند، گفت: اگر بنا باشد کاری را در مسیر خودش پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم باید در فضای منطقی و فضای مدیریت حرفه ای مرتفع شود.

وی تصریح کرد: علیرغم همه ناملایمات؛ کشور به ثبات رسیده است و آن فضای متشنجی که در ادوار گذشته بر جامعه کارگری چتر گستراند دیگر وجود ندارد.

حسینی پور به خلاء مدیریتی در استان اشاره کرده و آن را معضل مهم استان دانست و بیان داشت: اگر این خلاء پر شود مشکل کارگران و کارفرمایان حل می شود.

حسینی پور با بیان اینکه مسائل و مشکلات کارگری؛ آنچه را که در محدوه استان است باید با همدلی و هم افزایی مسئولان حل و فصل کرد، افزود: بسیاری از تصمیماتی که در دولت ها گرفته می شود، مقطعی، فصلی و بعضاً غیر کارشناسی است؛ ریل مدیریتی جامعه کارگری ما در برخی از مقاطع دچار آسیب شد و این قطار از مسیر خارج و آسیب آن به جامعه کارگری رسید.

استاندار مازندران با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت های بالا در حوزه های مختلف برخوردار است، عنوان داشت: در چنین شرایطی اگر معیشت جامعه دچار آسیب است بیش از 70 درصد آن ناشی از مدیریت مدیرانی است که خوب عمل نکردند.

وی تأکید کرد: مدیران استان آسیب شناسی جدی نسبت به عملکرد خود داشته باشند و دستگاه های نظارتی هم عملکرد مدیران را در طول مدیریت نظارت کنند.

حسینی پور با اعتقاد به اینکه در حوزه مدیریتی استان باید تحول جدی ایجاد شود؛ ادامه داد: مدیریت حرفه ای باید جای مدیریت سنتی را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه