English

آغاز راهپیمایی روز قدس در مشهد مقدس

در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در حرم مطهر رضوی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

آغاز راهپیمایی روز قدس در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، طبق نامگذاری امام راحل "ره" برای حمایت از مردم فلسطین، روز جهانی قدس نامگذاری شده است. بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند. در این روز مراسم متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می شود.

همزمان با سراسر کشور مردم مشهد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به میدان آمدند تا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و بر مبارزه با رژیم صهیونسیتی و آمریکا تاکید کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز با حضور باشکوه و حداکثری اقشار مختلف مردم مشهد از میدان ۱۵ خرداد این شهر آغاز شد و تا حرم مطهر رضوی ادامه دارد.

در طول مسیر راهپیمایی پرچم‌های گروه‌های مقاومت از جمله حزب‌الله لبنان، فاطمیون، زینبیون و فلسطین در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران نصب شده است.

فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، لبیک یا خامنه‌ای ، لبیک یا حسین، لبیک یا زینب از جمله شعارهای راهپیمایان مشهدی در روز جهانی قدس است.

همچنین در راهپیمایی روز قدس غرفه‌های کتاب، کودک، میز خدمت، کمک به ایتام و نیازمندان، مردم یمن و جمع آوری نذورات جهت بازسازی عتبات عالیات برپا شده است.

مردم روزه دار و انقلابی مشهد آمده‌اند تا بار دیگر نشان دهند به آرمان آزادی قدس شریف که یادگاری از امام(ره) است، پایبند هستند.

شایان ذکر است که: در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در حرم مطهر رضوی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه