English

بزرگترین خواسته راهپیمایان بیداری مدعیانی است که سکوت اختیار کرده‌اند

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم ناود شهر تهران گفت: حقوق بشر چند سال است که در فلسطین نقض شده و بزرگترین خواسته راهپیمایان بیداری مدعیانی است که سکوت اختیار کرده و یا خود را به خواب زده اند.

بزرگترین خواسته راهپیمایان بیداری مدعیانی است که سکوت اختیار کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه اقدامات خصمانه صهیونیسم در کشتار بی رحمانه زنان و کودکان و ویرانی اماکن و اراضی ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین چیزی نیست که برای مسلمانان قابل چشم پوشی باشد اظهار داشت: علی رغم اعلام این روز از سوی بنیانگذار جمهوری اسلانی ایران نه تنها ملت ایران که تمامی مسلمانان جهان روز قدس را گرامی داشته و در دفاع از فلسطین شعار مرگ بر اسراییل سر می دهند.

وی راهپیمایی روز قدس را اتحاد یکپارچه مسلمانان در محکومیت جنایات رژیم غاصب کودک کش و دیگر قدرتهای حامی آن عنوان کرد و افزود: حقوق بشر چندین سال است که در این کشور نقض شده و امروز بزرگترین خواسته راهپیمایان بیداری مدعیانی است که سکوت اختیار کرده و یا خود را به خواب زده اند.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران از روز قدس به عنوان خیزش جهانی مسلمانان در حمایت از مظلومین یاد کرد و گفت: جنایات تروریستی داعش در سوریه و نا آرامی های ایجادشده از سوی آل سعود و آل خلیفه در یمن و بحرین که جز فاجعه انسانی نمی توان نامی برآن نهاد از دید هیچ یک از راهپیمایان مغفول نمانده و بر این اساس این اقدامات بی شرمانه نیز محکوم می شود.

راستگو حضور خود جوش مسلمانان در راهپیمایی امروز را نمایش اقتدار امت اسلام دانست و تاکید کرد: حکومت های فاسد و به ظاهر ابر قدرت آگاه باشند که هیچ حرکت و جنبشی در مقابل صف آرایی یکپارچه مسلمین پیروز نبوده و مسلمانان ضمن مخالفت با دخالتهای به ظاهر بشر دوستانه در مقابل هر توطئه و دسیسه استکبار گرایانه ایستادگی خواهند کرد.

وی در پایان به حضور گسترده ی سازمان های مردم نهاد به عنوان بخشی از گروه های مردمی حاضر در این راهپیمایی اشاره کرد و افزود: مطالبه گری همواره یکی از اهداف اساسی سمن ها بوده و سازمان های مردم نهاد هم نوا با دیگر آحاد مردم دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را مطالبه گرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی