English

صفدر سلطانی:

ابتلای یک دانش‌آموز یا معلم باعث تعطیلی مدرسه نخواهد شد

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا و دستور‌العمل های ابلاغی، تعطیلی مدارس به این ابتلا به ویروس کرونا دیگر انجام نخواهد شد.

ابتلای یک دانش‌آموز یا معلم باعث تعطیلی مدرسه نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صفدر سلطانی معاون سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تا پیش از این در صورت ابتلای یک دانش‌آموز یا معلم در کلاس، همان کلاس برای مدت ۲ هفته تعطیل و در صورتی که در دو کلاس متفاوت دو مبتلا شناسایی می‌شد تمام مدرسه برای مدت ۲ هفته تطعیل اعلام می‌شد.

سلطانی در ادامه این خبر اضافه کرد: بر اساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا و دستور‌العمل های ابلاغی، تعطیلی مدارس به این ابتلا به ویروس کرونا دیگر انجام نخواهد شد و فقط مبتلایان با تست مثبت به مدت ۵ روز قرنطینه و ۵ روز با ماسک باید در کلاس درس حاضر شوند.

معاون سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: ضمن اینکه کلیه دانش‌آموزان موظف به استفاده از ماسک هستند، بنابراین مجموع مراقبت فرد مبتلا به مدت ۱۰ روز است.

سلطانی افزود: همچنین بر اساس دستور‌العمل های گذشته، اعمال فاصله‌گذاری اجتماعی و براساس آن تقسیم‌بندی دانش‌آموزان در دستور کار قرار داشت، اما در مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، همه دانش‌آموزان موظف به حضور در کلاس درس به صورت همزمان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه