English

رضا طاهری:

۳۱۳ واحد مسکونی در شهرستان هلیلان ساخته شده است

با حضور مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار هلیلان ۲۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان هلیلان واگذار شد.

۳۱۳ واحد مسکونی در شهرستان هلیلان ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری در این آیین گفت: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بنیاد مسکن و خیرین نیکوکار ساخت و امروز واگذار می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه ساخت حداقل ۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان هلیلان امسال در دست اقدام است گفت: با ساخت این تعداد مسکن و خدمات دیگری همچون تعمیرات منازل،گازکشی و ساخت سرویس های بهداشتی نیاز مسکن مددجویان هلیلان به حداقل می رسد.

وی ادامه داد: در پنج سال اخیر با تمرکز کمیته امداد در زمینه رفع نیاز مسکن مددجویان هلیلان تعداد ۳۱۳ واحد مسکونی در این شهرستان ساخته شده که تحول بزرگی در تامین مسکن نیازمندان بوده است.

طاهری تصریح کرد: کمیته امداد سال گذشته بیش از ۲ هزار مورد خدمت مسکن به نیازمندان استان ارایه داده که بیش از ۶۵۰ مورد آن ساخت مسکن بوده است.

فرماندار هلیلان نیز در این آیین با عنوان اینکه مسکن از مهم ترین و اساسی تربن نیازهای مردم است گفت: ساخت بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی در هلیلان توسط کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های دیگر انقلاب بزرگی در حوزه مسکن شهرستان هلیلان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه