English

امام جمعه تبریز:

کمیته امداد حرکت‌های زیبایی در دوران کرونا خلق کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) حرکت‌های زیبایی در دوران شیوع ویروس کرونا خلق کرد و نقش آفرینی بزرگی داشت.

کمیته امداد حرکت‌های زیبایی در دوران کرونا خلق کرد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در حاشیه رزمایش اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: از نقش آفرینی‌های عظیم کمیته امداد امام(ره) و خیران و مراکز نیکوکاری در دستگیری از نیازمندان تشکر می کنم.

امام جمعه تبریز با اشاره به رزمایش‌های متعدد در دوران شیوع کرونا، افزود: اگر روحیه تعاون و همدلی مردم نبود، کشور در دوران کرونا آسیب جدی می‌دید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: دولت به تنهایی نمی‌توانست از عهده‌ی مشقات آسیب‌های کرونا بربیاید و حضور مردم در صحنه کارساز شد و کمیته امداد امام(ره) به.عنوان دستگاه مسئول حرکت‌های زیبایی خلق کرد.

وی ضمن قدردانی از خیران، گفت: خیران زیادی در شهر و استان داریم که گمنامانه در خدمت محرومین هستند و به وجود آنها افتخار می کنیم.

گفتنی است در تداوم رزمایش اطعام مهدوی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ۳۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مناطق دو و سه تبریز توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی