English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۹ سارق در نجف آباد/ کشف ۱۰۰ میلیارد اموال مسروقه

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 9 سارق و 3 مالخر و کشف 100 میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد.

دستگیری 9 سارق در نجف آباد/ کشف 100 میلیارد اموال مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو، موتورسیکلت و اموال منازل نیمه ساز در شهرستان نجف آباد که نارضایتی مردم را در پی داشت، با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی و پلیسی ماموران سرانجام 3 باند 9 نفره ای که در زمینه سرقت خودرو، موتورسیکلت و سرقت از ساختمان های نیمه کاره فعالیت داشتند شناسایی و در 3 عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: با اعتراف اعضای باندهای مذکور 3 مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و این افراد نیز در عملیات ضربتی دیگر دستگیر شدند.

سردار هاشمی فر از تعداد قابل توجهی خودرو، موتورسیکلت و لوازم خانگی مسروقه از مخفیگاه مالخران خبر داد و گفت: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه مکشوفه در این عملیات بالغ بر 100 میلیارد ریال است که به زودی مال باختگان این اموال شناسایی و به آنها بازگردانده خواهد شد.

وی، از فعال شدن قرارگاه ویژه مبارزه با سرقت در تمامی شهرستان های استان خبر داد و گفت: مسئولیت اصلی این قرار گاه در استان با استاندار است و تمام دستگاه ها و ادارات نیز در آن عضو هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه مبارزه با سرقت در اولویت برنامه های پلیس قرار دارد ، اظهار داشت: تمامی سارقان به ویژه سارقان سابقه دار و مرتکبان تکرار جرم در رصد هوشمندانه پلیس قرار دارند و اجازه نخواهیم داد عده ای زیاده خواه به حقوق مردم تعدی کرده و اموال و دارایی های آنان را به غارت ببرند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه