English

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد:

ترویج آموزه های تربیتی مهمترین کارکرد آموزش و پرورش است و باید توسط شبکه آموزش پرورش به دانش آموزان منتقل شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه ترویج آموزه های تربیتی مهمترین کارکرد آموزش و پرورش است گفت: آموزه های تربیتی باید توسط معلم ها و شبکه آموزش و پرورش به دانش آموزان منتقل شود.

ترویج آموزه های تربیتی مهمترین کارکرد آموزش و پرورش است و باید توسط شبکه آموزش پرورش به دانش آموزان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد چهارشنبه در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: تشکیل جامعه آرمانی؛ تحولی و انقلابی باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد و باید این مهم در اولویت برنامه های تعلیم و تربیت باشد.

وی افزود:  معلمان زمینه ساز تحول در بخش های مختلف علمی، اجتماعی و تربیتی هستند و باید برای ایجاد این تحول برنامه های ارتقای صلاحیت حرفه ای باید اعمال شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: بر اساس مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید برای ترویج آموزه های تربیتی به دانش آموزان برنامه های گسترده ای را تدوین کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه این نشست بیان کرد: برای برون رفت از چالش های حوزه تعلیم و تربیت و ایجاد عدالت آموزشی باید برنامه های لازم آموزشی تدوین شود.

مسعود حمیدی نژاد  افزود: مهمترین راهکار در حوزه کیفیت بخشی آموزش توجه به جایگاه معلم و تکریم تلاشگران تعلیم و تربیت است . 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به نقش هیات های اندیشه ورز در تحقق برنامه های عملکردی آموزش و پرورش اظهار داشت: به زودی شیوه نامه تشکیل هیات های اندیشه ورز در سطح آموزش و پرورش خوزستان به مناطق و نواحی ابلاغ خواهد شد که بر این اساس نقش مشارکتی معلمان و متولیان تعلیم و تربیت برای برون رفت از چالش های مجموعه تعلیم و تربیت استان پر رنگ تر می شود.

وی گفت: توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در راستای ارتقای شاخص اشتغال از جمله برنامه های آموزش و پرورش استان خوزستان در حوزه مهارت آموزی است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه