English

فتوحی خبر داد:

۶۰ هزار شغل در خوزستان تا پایان سال ایجاد میشود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به در نظر گرفتن ایجاد ۶۰ هزار فرصت شغلی در این استان به ویژه در شهرستان‌های دارای ضریب بیکاری بالاتر گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف اند تا پایان سال جاری به شکل مستمر نسبت به تحقق این فرصت ها اقدام کنند.

 ۶۰ هزار شغل در خوزستان تا پایان سال ایجاد میشود

به گزارش خبرگزاری موج‌ خوزستان، آقارضا فتوحی سه شنبه شب در نشست تعهد اشتغال استان در سامانه رصد در سال ۱۴۰۱  با تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال اظهار داشت: با توجه به ضرورت استفاده از فرصت‌های اشتغال در استان، همه دستگاه‌های اجرایی حتی دستگاه‌هایی که رسالت اصلی آنها در حوزه اشتغال نیست موظف اند نسبت به ایجاد فرصت ها و ظرفیت اشتغال تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی افزود:  دستگاه‌های مختلف استان با بسترسازی مناسب می‌توانند فرصت‌های اشتغال را ایجاد و فرصت‌های اشتغال کنونی که ناقص هستند را کامل و تثبیت کنند.

معاون استاندار با اشاره به در نظر گرفتن ایجاد ۶۰ هزار شغل برای استان خوزستان تاکید کرد: تا پایان سال جاری باید تمام فرصت های شغلی در نظر گرفته شده برای دستگاه‌های اجرایی محقق شود و در این راستا با توجه به ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای آن‌ها برنامه تعریف شده است.

وی افزود: به طور مثال برای کمیته امداد حدود ۱۲ هزار شغل، صنعت و معدن هشت هزار شغل و برای جهاد کشاورزی هفت هزار شغل در نظر گرفته شده است.

فتوحی توضیح داد: یکی از محورهای مهم که در مسیر اشتغال‌زایی و حمایت از فعالان اقتصادی  در نظر گرفته شده حوزه دانش بنیان است. از این رو افراد دارای ایده نو و فناورانه و شرکت های دانش بنیان در اولویت حمایت قرار  دارند.

وی بیان کرد: ضرورت دارد مسایل شرکت‌های دانش بنیان تا حصول نتیجه نهایی، رسیدن به محصول، بازاریابی پیگیری شود تا با به ثمر رسیدن نتایج کار آن‌ها علاوه بر ارتقای شرکت، اشتغالزایی نیز ایجاد شود و در نهایت محصول نوآورانه منجر به تحرک حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات به استان شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه