English

تبادار تأکید کرد:

دستگاه های اجرایی تسهیلات مورد نیاز بخش خصوصی را در سریع ترین زمان ممکن فراهم کنند

تبادار خواستار همت مضاعف بخش خصوصی برای رونق تولید و افزایش اشتغال در فارس شد و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با تکریم سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیلات مورد نیاز را در سریع ترین زمان ممکن برای آنها مهیا کنند.

دستگاه های اجرایی تسهیلات مورد نیاز بخش خصوصی را در سریع ترین زمان ممکن فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در ادامه بازدیدهای دوره ای از واحدهای تولیدی استان با هدف رفع موانع تولید، در بازدید از واحد تولید پانل های گچی متعلق به شرکت پانل صنعت فارس در بخش ارژن شهرستان شیراز گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با تکریم سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیلات مورد نیاز را در سریع ترین زمان ممکن برای آنها مهیا کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس که پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت پانل صنعت فارس در نشستی با حضور مسئولان این شرکت حضور یافت، مشکلات این واحد تولیدی را در حوزه های حمل و نقل، تخصیص و تامین ارز مورد نیاز و پاسخ استعلام ها در خصوص محدوده معدنی ثبت شده بررسی کرد و برای حل این مشکلات دستورات لازم را به مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط داد.

تبادار در جریان بررسی مسایل و مشکلات شرکت صنعت فارس با اشاره به تاثیر بخش خصوصی در تولید، اشتغال و کارآفرینی، افزود: امروز فراهم کردن تسهیلات لازم برای تامین نیازهای حداقلی و حداکثری بخش خصوصی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه ها در شرایط امروز جامعه است، بیان کرد: حمایت از واحدها و مجموعه های تولیدی باید با نگاه اشتغالزایی و حفظ فرصت‌ های شغلی موجود در دستور کار قرار داشته باشد.

اسماعیل تبادار بازدید از واحد تولید پانل های گچی متعلق به شرکت پانل صنعت فارس

استاندار فارس در ادامه با اشاره به فعالیت های شرکت پانل صنعت فارس، یادآور شد: فعالیت این مجموعه تولیدی در صنعت ساختمان، ارزان سازی، سبک‌ سازی و اقتصادِ کار تاثیرگذار بوده و علاوه بر تامین نیاز صنعت ساختمان در تامین نیاز مسکن جامعه نیز نقش دارد.

تبادار با بیان اینکه توجه به تکنولوژی فناوری روز دنیا در موفقیت و تداوم فعالیت مجموعه‌ های تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از فعالیت پانل صنعت فارس بر اساس این تکنولوژی ‌ها ابراز خرسندی کرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی فعالیت های تولیدی همت ویژه‌ ای طلب می‌ کند، اظهارکرد: دست اندرکاران و متولیان شرکت پانل صنعت فارس با راه اندازی این مجموعه تولیدی زمینه اشتغال کارشناسان و نیروهای جوان را فراهم کرده اند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به در دستور کار بودن طرح توسعه شرکت پانل صنعت فارس با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی گفت: در حال حاضر ۷۵ فرصت شغلی در این شرکت ایجاد شده که با محقق شدن طرح توسعه، این تعداد به حدود ۳۰۰ نفر افزایش می یابد.

اسماعیل تبادار بازدید از واحد تولید پانل های گچی متعلق به شرکت پانل صنعت فارس

تبادار با اشاره به عزم مدیریت استان در رفع موانع تولید از تصویب اعطای تسهیلات 12 میلیارد تومانی برای شرکت پانل صنعت فارس خبر داد و افزود: این تسهیلات پس از تصویب در کارگروه ملی در اختیار این شرکت قرار می گیرد.

وی  از همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان خواست مسایل مربوط به این مجموعه تولیدی را بررسی و موانع و مشکلات در زمینه های مختلف را برطرف کنند.

به گزارش موج، شرکت پانل صنعت فارس تولید کننده پانل های پیش ساخته گچی (گچ برگ) است. این کارخانه با ظرفیت تولید 10 میلیون متر مربع در سال علاوه بر تامین نیاز بازار جنوب و جنوب غرب کشور زمینه صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق و گرجستان را نیز مهیا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه