English

استاندار گیلان خبر داد

افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی سهم تسهیلات اشتغالزایی روستایی در گیلان

استاندار گیلان از موافقت معاون اول رئیس جمهور در جهت افزایش 200 میلیارد تومانی سهم تسهیلات اشتغالزایی روستایی استان در بخش گردشگری خبر داد.

افزایش 200 میلیارد تومانی سهم تسهیلات اشتغالزایی روستایی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری، در نشست مشترک کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید، از موافقت معاون اول رییس جمهور در جهت افزایش 200 میلیارد تومانی سهم تسهیلات اشتغالزایی روستایی گیلان در بخش گردشگری خبر داد و افزود: قطعاً با برنامه ریزی صحیح خواهیم توانست علاوه بر تسهیلات اختصاصی به استان اعتبارات بیشتری را در بخش اشتغالزایی جذب کنیم.

وی سهم استان از محل تسهیلات طرح اشتغال فراگیر تکاپو  را مبلغ 580 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: باید پروژه های اشتغالزا با تفویض اختیار به شهرستان ها با اولویت بخش گردشگری پرداخت شود.

 

تسهیلات اشتغالزایی روستایی در گیلان

جذب 70درصدی سهم تسهیلات گیلان از محل رونق تولید

وی سهم تسهیلات استان از محل رونق تولید را بالغ بر هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود 700 میلیارد تومان ، معادل 70 درصد از این مبلغ جذب شده است.

سالاری تاکید کرد: باید تسهیل گرانی از سوی دستگاه های اجرایی در هر شهرستان تعیین شود تا راهنمایی های لازم به متقاضیان جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی انجام پذیرد. 

استاندار گیلان رونق گردشگری را از جمله اولویت های مهم استان برشمرد و افزود: با توسعه گردشگری خواهیم توانست بخش بزرگی از مشکل اشتغال استان را برطرف و درآمد پایدار را برای مردم منطقه ایجاد کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به وجود بروکراسی زمان بر و پیچیده در بخش گردشگری خواستارحمایت بیشتر از این بخش شد و افزود: باید فرآیند کوتاه تری در اعطای تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان بخش گردشگری در نظر گرفته شود.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری همایش اخیر استانداران و تاکید رییس جمهور در جهت جذب سهم اعتبارات اشتغالزایی استان ها تا پایان تیرماه سال آینده تصریح کرد: با جذب کامل سهم اشتغالزایی استان تا خرداد ماه سال آینده خواهیم توانست سهم بیشتری از این اعتبارات را جذب کنیم.   

سالاری رونق تمامی بخش های توسعه ای استان را مهم دانست و افزود: اولویت استان ایجاد اشتغال هر چه بیشتر برای مردم است .

وی بر ضرورت برنامه ریزی صحیح و حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و گفت: هدف از پرداخت تسهیلات بدهکار کردن مردم نیست بلکه ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه