English

هاشم علایی خبر داد:

انجام ۱۵۰ مورد بازرسی فنی از تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در سال گذشته 150 مورد بازرسی فنی از تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در سطح استان انجام شده است.

انجام 150 مورد بازرسی فنی از تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت:150 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در سال 1400 توسط شرکت های بازرسی فنی تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام شده است.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران از سال 1388 اجرای استانداردهای تجهیزات شهربازی و وسایل زمین بازی را بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد اجباری اعلام کرده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل می گوید: در حال حاضر 189 مورد تجهیزات شهربازی در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد، 58 مورد فعال و 131 مورد نیز غیرفعال می باشند.

علایی با بیان اینکه تمامی شهربازی‌های استان، در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی فنی قرار می‌گیرند گفت: در همین راستا 150 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در سال گذشته انجام شده است که نسبت به برنامه عملیاتی در نظر گرفته شده 105 درصد تحقق داشته است.

وی ضمن تشکر از پیگیری های دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص استانداردسازی تجهیزات شهربازی و زمین های بازی گفت: علیرغم پیگیری های مستمر بعمل آمده از شهرداری ها، اکثر زمین های بازی استان فاقد گواهی ایمنی می باشند و انتظار می رود جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، شهرداری های استان از فعالیت زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده اند جلوگیری بعمل آورند.

علایی در پایان گفت: از همشهریان عزیز تقاضا می شود به هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری تجهیزات و مزبور اطمینان حاصل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه