English

صیانت از حقوق کارگران زیربنای رشد تولید و صنعت در جامعه است

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه یازدهم اردیبهشت ماه ( روز جهانی کارگر ) و به پاس گرامیداشت این مناسبت، با صدور پیام تبریکی، این قشر شریف را دارای جایگاه و نقشی ارزنده در عرصه های مختلف جامعه دانست .

صیانت از حقوق کارگران زیربنای رشد تولید و صنعت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در پیام علی حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی گیلان آمده است : 

کارگران از ارزشمندترین و شریف ترین اقشار جامعه هستند که با ریختن عرق جبین و همت و اراده خستگی ناپذیر ، مصداق بارز غیرت و تلاش برای کسب روزی حلال و تامین مایحتاج و گذران معیشت خانواده قلمداد میگردند

بی تردید گردش چرخهای صنعت و رونق و پیشرفت جامعه در بخشهای مختلف فنی، خدماتی، تولیدی و ... به سختکوشی و تلاش افرادی گره خورده که جوهره وجودی خود را در عرصه های مختلف برای شکوفایی و بالندگی و پیشرفت جامعه صرف نموده و به منزله اساسی ترین رکن زیربنایی در کنار کارآفرینان برای تعالی و رشد عرصه های اقتصادی قلمداد میگردند . 

صیانت از حقوق کارگران و حمایت از کارآفرینان علاوه بر ضرورت الزامات اجتماعی اقتصادی هر کشور ، یک تکلیف اخلاقی و تعهدی انسانی برای تمامی افرادی است که مسئولیت اجتماعی را درک نموده و اعتلاء و کرامت فعالان این عرصه را به عنوان مجاهدان سنگرهای کار و تولید دنبال مینمایند . 

اول ماه می هر سال مصادف با یازدهم اردیبهشت ماه بهانه و فرصتی است برای تجلیل و فشردن دستانی که پیامبر (ص) بر آن بوسه زده است لذا در آستانه گرامیداشت هفته کارگر با پاسداشت تلاشها و کوشش های مبذول شده توسط این قشر ، گلدسته های سپاس و ارادت را تقدیم این عزیزان نموده و ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی ، توفیق روزافزون و عاقبت بخیری برای یکایک کارگران پرتلاش میهن که شاکله اصلی بیمه شدگان تامین اجتماعی را نیز در برمیگیرند از یزدان پاک مسئلت دارم  

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه