English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد:

قلع و قمع ۶۶ دیوارکشی غیر مجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از قلع و قمع 66 دیوارکشی غیر مجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

قلع و قمع 66 دیوارکشی غیر مجاز در بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده اظهار داشت: برای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 66 دیوار کشی غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی منطقه بیشه شمالی شهرستان بابل با دستور دادستان این شهرستان قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: با اجرای این قلع و قمع، دو هزار و 975 مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: تولید پایدار در بخش کشاورزی در حفظ منابع است و جهاد کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تأمین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون حفظ کاربری برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی شهرستان است، گفت: همکاری دهیاران و ارائه گزارشات تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • کورچشم

    سلام برخی نظرات کارشناسی مهم است الان مازندران هم مواجه با کم ابی است این زمینهای کشاورزی تبدیل به باغ وسیفی جات شد تا از کم ابی بیشتر وذخیره ابهای زیر زمینی جبران نشود وخانوادهای کم درامد انرا برای امرار معاش خود گرفتند نه برای تفریح بود نه ویلا سازی جهاد کشاورزی حتی مصلح حیطه مسولیت خودش را نمی داند صرف خرید زمین کشاورزی که دلیل برای نابودی زمین نمی شه یکم برنامه داشتن وفکر کردن برای ایندگان داشته باشیم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه