English

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

الحاق بیش از ۶۸۰۰۰ مترمربع زمین به محدوده شهرهای مازندران جهت طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از الحاق 6.8 هکتار از اراضی واقع در حریم شهرهای استان به محدوده شهر و تصویب این موضوع در جلسه شورای برنامه ریزی استان خبر داد.

الحاق بیش از 68000 مترمربع زمین به محدوده شهرهای مازندران جهت طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد نظری با اشاره به ابلاغ قانون نهضت ملی مسکن اظهار داشت: پس از دستور اکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تولید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور و تسریع در امور ساخت و آغاز عملیات اجرائی و نیاز مبرم به زمین و همچنین ظرفیت های قانونی موجود در شهرهای استان اراضی مستعد در کلیه شهرهای استان شناسائی شد.

وی ادامه داد: به منظور ضرورت تولید مسکن و تأمین واحد مسکونی جهت استفاده جوانان و افراد واجد شرایط آنچه که لازم بوده در زمینه تأمین زمین و الحاق به شهرهای استان در نشست‌های تخصصی با حضور استاندار بررسی و در نهایت به جلسه کارگروه و شورای برنامه‌ریزی استان احاله و با الحاق 68234 مترمربع هکتار به شهرهای استان موافقت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران تأکید کرد: طرح تفکیکی شهرهای استان با توجه به الگوی بومی منطقه و در جهت بهبود کیفیت زندگی ساکنین و مطابق با کلیه ضوابط و سرانه های شهرسازی توسط مهندسین مشاور تهیه و اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: در کلیه شهرهای استان اراضی مستعد کاربری مسکونی یا در محدوده شهرها شناسایی و تفکیک و یا از طریق الحاق به محدوده شهرها جهت بارگزاری واحدهای مسکونی تأمین و برنامه ریزی شده است.

نظری در خاتمه یادآور شد: مهدشت ساری 34052 مترمربع و امام‌‌زاده عبدالله آمل 18000 مترمربع در دست اقدام می باشد که انشاء اله به زودی پس از طی مراحل قانونی به محدوده شهرهای استان جهت طرح نهضت ملی مسکن الحاق خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی