English

استاندار مازندران:

نظارت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تشدید می گردد

استاندار مازندران از تشدید نظارت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از سوی دستگاه های مسئول خبر داد و گفت: تولید مسکن برای نیازمندان و دیگر اقشار جامعه مهم ترین اولویت کاری دولت سیزدهم است.

نظارت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تشدید می گردد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در جلسه شورای مسکن استان، اظها داشت: گزارش کاری که از سوی راه و شهرسازی مازندران برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این جلسه ارائه شد نشان از روند کُند اجرای این طرح دارد که هرچه سریع تر این رویه می بایست اصلاح شود.

وی ادامه داد: منبعد نظارت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط دستگاه های مسئول تشدید می گردد و کارگروه زیر مجموعه شورای عالی مسکن در حوزه‌های ساخت خانه در مناطق شهری و روستایی تشکیل می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران هر 15 روز یکبار پیشرفت فیزیکی طرح های در دست ساخت را گزارش خواهند داد.

استاندار مازندران با تأکید بر این که فرمانداران استان نظارت و بازدیدهای میدانی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی مازندران را افزایش دهند، تصریح کرد: دستگاه ها در اجری این طرح از بخشی نگری خارج شوند و به صورت ید واحده در این راستا اهتمام کنند.

وی با بیان این که تولید مسکن برای نیازمندان و دیگر اقشار جامعه مهم ترین اولویت کاری دولت سیزدهم است، گفت: باید در این شرایط اقتصادی که مردم گرفتاری های زیادی دارند، دستگاه های اجرایی استان برای خانه دار شدن اقشار مردم پیشگام شوند.

حسینی‌پور با بیان این که اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران باید طبق زمانبندی پیش برود، بیان داشت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مسئولیت هدایت و نظارت این طرح در استان را بر عهده خواهد داشت.

وی کمبود زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را یک واقعیت و چالش اساسی عنوان کرد و افزود: باید انبوه‌سازان و پیمانکاران برای تحقق وعده رییس جمهوری برای خانه دار شدن مردم مازندران، بلندمرتبه سازی را در دستور کار قرار دهند تا با این راهبرد بحث کمبود زمین مانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه