English

آرش آوان:

توزیع سه و نیم تن کالای طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب همچنان در استان خراسان رضوی به خصوص در ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

توزیع سه و نیم تن کالای طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال سه هزار و ۴۰۰ تن کالای طرح تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی در استان توزیع شده که بخش عمده آن در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

آوان با اعلام این خبر و هدف از آن تصریح کرد: این توزیع با هدف حمایت از اقتصاد و معیشت خانوارهای روستایی و شهری انجام شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: این کالاها شامل اقلام متفاوتی چون برنج، مرغ، گوشت منجمد، قند، شکر، روغن و خرماست و بیشترین کالای توزیع شده برنج با بیش از هزار و ۱۴۰ تن و سپس روغن با بیش از ۸۸۸ تن و شکر با ۷۱۰ تن بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب همچنان در استان خراسان رضوی به خصوص در ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

آوان اظهار کرد: خراسان رضوی با در اختیار داشتن ۶۹۲ شرکت تعاونی روستایی با افزون بر ۱۲۸ هزار عضو در حوزه تعاون روستایی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی ساکن افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ روستای این استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه