English

علی رحیمی آذر خبر داد:

محکومیت ۶۵ میلیارد ریالی متخلفان صنفی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: متخلفان صنفی در استان اردبیل در بخش‌های مختلف به ۶۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

محکومیت ۶۵ میلیارد ریالی متخلفان صنفی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحیمی آذر ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: تعزیرات حکومتی با همراهی سایر سازمان‌ها و نهادها در یک ماه گذشته موفق شده بازرسی از ۸۹۸ فقره صنوف مختلف استان را از جمله عمده فروشی‌ها، خرده فروشی‌ها، توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان کالاهای اساسی را انجام دهند.

وی افزود: از این تعداد بازرسی ۳۱۷ فقره به تشکیل پرونده منجر شده که متخلفان این پرونده‌ها به مبلغ چهار میلیارد و ۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اقلام کشف شده را در این گشت‌های سیار یادآو شد و گفت: ۳۵ تن برنج تقلبی، ۲۰۰ کیلوگرم کنسانتره، ۲۰۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای و قاچاق و همچنین قاچاق انواع نوشیدنی‌ها و مواد محترقه به ارزش چهار میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال بوده است.

رحیمی آذر می گوید: ۲۰۰ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی نیز در این مدت کشف و از چرخه عرضه خارج شده و برای هر یک از این تخلفات پرونده‌هایی تشکیل شده تا در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی گفت: در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی تعداد یک‌هزار و ۱۹۹ فقره پرونده وارده در بخش کالا و خدمات و ۵۵ فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رحیمی آذر گفت: در همین مدت ۹۲ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و در مجموع یک‌هزار و ۳۴۵ فقره پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی می گوید: از این تعداد برای یک‌هزار و ۳۶۵ فقره پرونده و متخلفان آن ۶۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال جزای نقدی حکم صادر شده و به محکومان ابلاغ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه