English

استاندار مازندران:

مناطق کم برخوردار در اولویت کاری مجمع خیران سلامت باشد

استاندار مازندران ضمن قدردانی از تلاش های خیرین در ارتقاء شاخص سلامت، گفت: باید از ظرفیت خیران، برای جبران کمبود نیازهای بخش بهداشت و درمان به ویژه در روستاها و مناطق محروم و دور دست استفاده کرد.

مناطق کم برخوردار در اولویت کاری مجمع خیران سلامت باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در همایش استانی تجلیل از نیکوکاران و خیران حوزه بهداشت و درمان که در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، نقش خیران و نیکوکاران در ارتقاء شاخص های سلامت در کشورمان را بی بدیل توصیف کرد و اظهار داشت: مجمع خیران همواره در احداث مراکز درمانی و بهداشتی پیشگام و منشا خیر و برکت بودند.

وی ادامه داد: در زمان شیوع ویروس کرونا، خیران و نیکوکاران در تأمین تجهیزات بهداشتی نقش اساسی داشتند.

استاندار مازندران، حضور خیران و نیکوکاران را یکی از شاخص های جامعه مطلوب متناسب با ارزش های الهی دانست و گفت: کمک های بهنگام خیران و نیکوکاران به ویژه در دو سال اخیر و شیوع کرونا بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در شرایطی که برخی افراد با سوء استفاده از شرایط موجود به دنبال کسب مال بیشتر هستند، خیران و نیکوکاران برای تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم با گذشتن از اموال خود، نامی نیک از خود به یادگار می گذارند.

حسینی پور با اشاره به نیازهای زیاد مردم در بخش بهداشت و درمان، تصریح کرد: دولت به تنهایی قادر به اجرای عدالت سلامت در جامعه نیست و خیران و نیکوکاران در رفع کمبود نیازهای اساسی بخش بهداشت و درمان نقش مؤثری دارند.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق کم برخوردار باید در اولویت کاری مجمع خیران سلامت باشد، ابراز داشت: باید از ظرفیت خیران، برای جبران کمبود نیازهای بخش بهداشت و درمان به ویژه در روستاها و مناطق محروم و دور دست استفاده کرد.

استاندار مازندران بر لزوم تقویت فرهنگ وقف به ویژه در بخش بهداشت و درمان تأکید کرد و بیان داشت: باید با تبلیغ کارهای عام المنفعه، نسبت به جلب و جذب بیشتر خیران و نیکوکاران به ویژه در بخش بهداشت و درمان اقدام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه