English

امیر سرتیپ رضا آذریان:

تفکر و تجهیزات دشمن را رصد کردیم و برای آن نیز برنامه داریم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش بیان کرد: برخی از تجهیزات و تسلیحاتی همچون پهپادها و رادارها که در شرکت‌های دانش‌بنیان کشور تولید شده است در سطح جهان بی رقیب است.

تفکر و تجهیزات دشمن را رصد کردیم و برای آن نیز برنامه داریم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در سخنانی عنوان کرد: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین از گذشته در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود داشته است و اکنون محصولاتی در اختیار داریم که به روز و حتی در سطح جهان بی‌سابقه است.

امیر سرتیپ آذریان این سخنان را در آستانه روز ارتش اظهار کرد ادامه داد: برخی از تجهیزات و تسلیحاتی همچون پهپادها و رادارها که در شرکت‌های دانش‌بنیان کشور تولید شده است در سطح جهان بی رقیب است.  

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: در حال حاضر مرکز مطالعات و پژوهش های ارتش ارتباط بسیار خوبی با دانشگاه‌های کشور و از جمله با دانشگاه فردوسی مشهد دارد و تمام جوانانی که طرح‌های دفاعی داشته باشند می‌توانند از معافیت سربازی بر اساس مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح برخوردار شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: افرادی که تمایل داشته باشند می‌توانند طرح های خود را به دفتر ارتش مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد و یا این قرارگاه برای بررسی و اعلام نظر ارائه دهند.

 امیر سرتیپ آذریان با اشاره به اقدامات ارتش برای تحول و استفاده از دانش در ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: تفکر نوین دفاعی در تمام ابعاد و با اندیشه جوانان انقلاب اسلامی به ما کمک کرد تا در مراکز جهاد خودکفایی به جایی برسیم که اکنون قوی ترین قدرت و نیروی نظامی در منطقه باشیم.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش تاکید کرد: با تشکیل سازمان جهاد خودکفایی در نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی به اقتداری رسیده ایم که دیگر نیازی به واردات سلاح نداریم و خود، تامین کننده نیازهای خود در داخل کشور هستیم.

وی ابراز کرد: ما تفکر و حتی تجهیزات دشمن را رصد کرده و برای آن نیز برنامه داریم و برخی از تجهیزات به روز شده و حتی دیده نشده این نیرو در رزمایش ها به نمایش در می‌آید.

امیر سرتیپ آذریان اعلام کرد: اکنون به جایگاهی رسیده ایم که علاوه بر به روز رسانی قطعات مورد نیاز خود، آن را با بهترین آلیاژ در داخل کشور تولید می‌کنیم و حتی از نظر آمادگی لجستیکی، این توانمندی در نیروی زمینی ارتش وجود دارد که در هر لحظه که اراده شود سنگین ترین یگان‌های خود را از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر در کشور انتقال دهد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در این جهاد باید ضمن بیان رشادتهای ارتش، تفکر دشمنان نیز برای نسل امروز بازگو شود زیرا اگر جهاد تبیین مد نظر قرار گیرد، هیچ وقت تهاجم ترکیبی دشمن رخ نخواهد داد.

وی یادآور شد: بر همین اساس نخستین گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و روسای ارکان ستاد و مسوولان بازرسی یگانهای این قرارگاه در مشهد با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و تمامی مباحث در این موضوع مورد طرح و برسی قرار گرفت.

امیر سرتیپ آذریان خاطرنشان کرد: تدابیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه به همه یگانها و نیروها ابلاغ شد تا در پایان سال ۱۴۰۱ بتوانیم نتایج مناسبی از اجرای این دستورها و اوامر در موضوع جهاد تبیین کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه