English

استفاده از فرصت های فرهنگی و تبلیغی در مسیر تقویت انقلاب اسلامی لازم است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از فرصت های فرهنگی و تبلیغی در مسیر تقویت انقلاب اسلامی لازم است.

استفاده از فرصت های فرهنگی و تبلیغی در مسیر تقویت انقلاب اسلامی لازم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار مدیر کل، معاونان و مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه از گزارش حجت الاسلام والمسلمین شعبان زاده خرسند هستم، اظهار کرد: این گزارش در مدت ۶ سالی که نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی هستم نخستین گزارش جامع، منسجم و امیدوارکننده است که در مورد فعالیت دستگاه ها و نهادهای قم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه بروز و ظهور جدی از سازمان تبلیغات اسلامی در استان ها در سال هایی که دولت در اختیار جریان انقلاب اسلامی نبود دیده نمی شد و رکود و بی تحرکی در این سازمان حاکم بود، مطرح کرد: فلسفه وجودی سازمان تبلیغات اسلامی مهم است چرا که از یک بعد، نهاد دولتی و از نگاه دیگر محصول انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی امیدوارکننده است، بیان کرد: نگاه تحولی در ادارات و نهادها باید مورد توجه قرار گیرد و جایگزین نگاه شغلی شود.

وی با بیان اینکه استفاده از فرصت های فرهنگی و تبلیغی در مسیر تقویت انقلاب اسلامی لازم است، خاطرنشان کرد: کار کردن با امکانات و اعتبارات کلان هنر نیست بلکه بسیج کردن امکانات دیگر نهادها به نفع انقلاب اسلامی هنر است.

حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد و فعالیت های پیشرو این اداره کل ارائه کرد که مورد تحسین نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه