English

یکی از اساسی ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی احیای نقش مسجد است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: یکی از اساسی ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی احیای نقش مسجد است.

یکی از اساسی ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی احیای نقش مسجد است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده در حاشیه آئین غبارروبی یکی از مساجد قم، یکی از اولیت های برنامه ای اداره کل تبلیغات اسلامی قم در ماه مبارک رمضان احیای همه جانبه ظرفیت های اجتماعی مساجد دانست و اظهار کرد: نقش آفرینی همه دلباختگان مکتب تشیع با محوریت امام محله و حضور نوجوانان و جوانان در برنامه های ماه رمضان لازم است.

وی با اشاره به اینکه در منطقه نیروگاه قم امسال در ماه مبارک رمضان عملیات اجرایی ۳۰ مرکز تربیت محور آغاز می شود، بیان کرد: برای تسهیل حضور نوجوانان برای کار بلند مدت تربیتی هسته های تربیت محور در هر یک از این مساجد شکل خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه یکی از اساسی ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی احیای نقش مسجد است، مطرح کرد: مقرر شده است اساسی ترین و فراگیرترین مسائل محله ها با محوریت مساجد و نقش آفرینی نمازگزاران شناسایی و اولویت بندی شود که در این تصمیم توافق استانداری، فرمانداری، سپاه، شهرداری و جبهه فرهنگی انقلاب نقش موثری داشته است.

وی با اشاره به اجرای آئین غبارروبی در حدود ۷۰۰ مسجد استان، خاطرنشان کرد: یکی از مساجد تربیت محور قم مسجد امیرالمومنین(ع) است که امسال در این مسجد اولین مدرسه علمیه مسجد محور استان راه اندازی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه