English

افزایش قیمت خودرو در بازار مشهد

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد بیان کرد: با این اوصاف خرید و فروش خودرو در بازار مشهد رونق خود را حفظ کرده و بازار خودرو در این شهر نسبت به سال گذشته تقریبا از رکود خارج شده است.

افزایش قیمت خودرو در بازار مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا حیدری رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد در خبری اعلام کرد: قیمت خودرو‌های داخلی و به تبع آن خودرو‌های خارجی در بازار مشهد افزایش پیدا کرد.

حیدری در ادامه این خبر اضافه کرد: علت افزایش قیمت خودرو نخست نوسان قیمت دلار بود که طی دو هفته اخیر از ۲۴ هزار تومان تا ۲۸ هزار تومان افزایش یافت و تاثیر خود را در قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی نشان داد.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد افزود: از سوی دیگر کارخانه‌های خودروسازی در داخل کشور نیز در عرضه به موقع خودرو و انجام تعهدات خود تعلل می‌کنند و همین امر بازاری که مستعد افزایش قیمتهاست را تحت تاثیر قرار داده و موجب افزایش نرخ خودرو‌های داخلی شده است.

وی همچنین تاکید کرد: این که هم اکنون چه طور قیمت خودرو‌های داخلی با وجود این که پارسال دولت اعلام کرد که هیچ افزایش قیمتی در خودرو‌های داخلی نخواهیم داشت افزایش یافته مشخص نیست.

حیدری همچنین در ادامه متذکر شد: به طور قطع بدون حساب و کتاب است همچنین قیمت خودرو‌های خارجی نیز در بازار مشهد بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است که این رشد قیمتی متاثر از بازار داخلی است.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد یادآوری کرد: با این اوصاف خرید و فروش خودرو در بازار مشهد رونق خود را حفظ کرده و بازار خودرو در این شهر نسبت به سال گذشته تقریبا از رکود خارج شده است.

حیدری در خاتمه خاطرنشان کرد: با این حال افزایش قیمت خودرو به نفع هیچ کس نیست، زیرا سرمایه‌ها کوچک می‌شود و قدرت خرید مردم پایین می‌آید و بهتر است خودروسازان به عرضه قطره چکانی خودرو‌ها پایان دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه