English

انتخاب پیمانکاران صاحب صلاحیت مشکلات کارگری را به حداقل می رساند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: انتخاب پیمانکاران توانمند و صاحب صلاحیت مشکلات کارگری را به حداقل می رساند.

انتخاب پیمانکاران صاحب صلاحیت مشکلات کارگری را به حداقل می رساند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی در جلسه کمیسیون کارگری استان در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اهمیت نقش کارگران در تولید، عنوان کرد: کارگران یکی از ارکان مهم تولید در بخش های مختلف کشور هستند.
کامرانی بیان داشت: رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات کارگران رسالت همه مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط است و به عنوان یک اولویت ضروری است دنبال شود.
وی با تاکید بر انتخاب پیمانکاران صاحب صلاحیت، تصریح کرد: انتخاب پیمانکاران توانمند و صاحب صلاحیت می تواند نقش بسزایی در کاهش مشکلات کارگری داشته باشند.
کامرانی تصریح کرد: در نوع قرارداد دستگاه های اجرایی و شهرداری ها با پیمانکاران نیازمند بازنگری است تا مشکلات کارگری به حداقل برسد.
وی گفت: دستگاه های اجرایی و شهرداری هابه گونه ای برنامه ریزی کنند که حقوق و مزایای کارگران به موقع پرداخت و از ایجاد تاخیر در پرداخت جلوگیری کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به موقع مدیران به مطالبات در جامعه نقش بسزایی در کاهش مشکلات دارد.
وی با تاکید بر حضور مدیران در جلسات کمیسیون کارگری، افزود: با توجه به اهمیت تصمیماتی که در کمیسیون کارگری برای رفع مشکلات کارگران اتخاذ می شود ضروری  مدیران شخصا در جلسات کمیسیون مذکور حضور یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه