English

اسماعیل سالم؛

مشکل افت فشار آب در سطح شهر دزفول با اقدامات جهادی اکیپ های عملیاتی تا حد زیادی برطرف شد

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: با همکاری امام جمعه محترم، یک چاه نیز در مصلی در نظر گرفته ایم که بزودی عملیات حفاری آن آغاز خواهد شد تا با این کار مشکل آب مناطق جنوبی شهر برطرف شود.

مشکل افت فشار آب در سطح شهر دزفول با اقدامات جهادی اکیپ های عملیاتی تا حد زیادی برطرف شد

 به گزارش خبرگزای موج خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفا منطقه دزفول صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر دزفول اظهار کرد: حجم مخازن آب دزفول در شب عید نوروز به زیر ۳۰ درصد رسیده بود که این امر ناشی از مصرف بی رویه و چندبرابری شهروندان در این ایام بود.

وی با بیان اینکه مشکل افت فشار کوی زیبا شهر طی چند روز اخیر تا حد زیادی برطرف شده است، افزود: دو چاه در شمال زیباشهر به این منطقه اختصاص یافت و خوشبختانه سطح مخازن این منطقه به بالای ۶۰ درصد رسیده و این منطقه بطور مرتب توسط عوامل آبفا رصد می شود.

مدیر آبفا منطقه دزفول با اشاره به مشکل افت فشار آب در مناطق جنوبی شهر دزفول نیز گفت: روز گذشته یک چاه در تصفیه خانه جنوب دزفول وارد مدار شد و دومین چاه نیز تا اوایل هفته آینده وارد مدار خواهد شد و با این دو چاه بخش عمده ای از مشکل مناطق جنوبی و و مرکزی شهر برطرف می شود.

وی با اشاره به مشکلات آبی در منطقه شرق دزفول به ویژه جاده شوشتر، خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری مقرر شده تا دو چاه جابجا شود تا در مسیر جاده شوشتر شاهد افت فشار نباشیم و  بر این اساس یک چاه در ۴۵ متری و یک چاه در جاده صفی آباد در اختیار شهرداری قرار گذاشته خواهد شد و دو چاه شهرداری در جاده شوشتر و نزدیک علوم پزشکی در اختیار آبفا قرار می گیرد تا با این امر مشکل آب در کوی آزادگان و مهرشهر نیز ظرف ماه های آینده برطرف شود.

مدیر آبفا منطقه دزفول یادآور شد: با اقدامات انجام شده توسط آبفا و اقداماتی که در دستور کار است آینده روشنی برای دزفول پیش بینی می شود بطوریکه می توان گفت مشکل افت فشار و قطعی آب در دزفول ظرف چند ماه آینده بطور چشمگیری برطرف می شود و دیگر شاهد کمبودی در این حوزه نخواهیم بود.

اسماعیل سالم در ادامه با اشاره به پیگیری های آبفا منطقه دزفول برای تکمیل طرح جامع فاضلاب، گفت: این امر از طریق مدیرکل آبفا خوزستان و نماینده دزفول در مجلس در حال پیگیری است تا با جذب اعتبارات بتوانیم این مهم را تکمیل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه