English

محمدعلی قاسمی:

هنر عکاسی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی راوی رنج‌ها و رشادت‌ها بود

آیین افتتاح خانه عکاسان حوزه هنری با حضور رییس حوره هنری ایلام، معاون فرهنگی حوزه هنری ایلام، مسئول خانه عکاسان حوزه هنری ایلام و جمعی از هنرمندان عرصه عکاسی در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری ایلام برگزار شد.

هنر عکاسی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی راوی رنج‌ها و رشادت‌ها بود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدعلی قاسمی در ابتدای این مراسم با اشاره به نقش هنر عکاسی در جریان انقلاب اسلامی و ثبت لحظه های تاریخی جنبش ملت ایران اظهار داشت: هنر عکاسی چه در دوران انقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی بازتاب دهنده و یکی از رسانه هایی بود که راوی رنج ها و رشادت ها و جانفشانی های ملت ایران در صحنه پرغوغای جهانی بود و به گمان من هنر عکاسی در این دو بزنگاه تاریخی درخشان عمل کرد.

رییس حوزه هنری با تاکید بر حمایت همه جانبه حوزه هنری از هنرمندان متعهد و تولیدکنندگان آثاری درچارچوب های فکری انقلاب، افزود: با حضور جوان‌هایی با تفکر درخشان و پر امید مطمئنا شاهد درخشش آنها در سطح ملی و جهانی خواهیم بود.

رییس حوزه هنری گفت: اهتمام حوزه هنری ، همیشه بر آموزش و تربیت هنرمندان ایلامی و کمک جهت رشد و بالندگی آنها بوده و خواهد بود .

در این نشست رحیم رضاپسند نیز گزارشی از روند تشکیل خانه عکاسان ارائه داد و گفت : برنامه و روند ما در قالب خانه عکاسان، مبتنی بر آموزش و در کنار آن هدایت اعضاء به بازارهای ملی و بین المللی خواهد بود.

وی گفت: همه کسانی که الان عضو خانه عکاسان هستند همگی آموزش های لازم را در زمینه عکاسی دیده و آماده ورود به عرصه عکاسی حرفه ای و حتی تامین زندگی خویش از این طریق هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده شده این راه به سرانجامی نیکو منتهی شود و کسانی که وارد این ساختار می شوند به مقصود خود که همانا هنر والا و انسانی است دست یابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه