English

استاندار خوزستان خبر داد؛

١٠٠ هزار واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن احداث می‌شود/٢١۴ هزار نفر متقاضی دریافت مسکن شدند

استاندار خوزستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز را برای احداث ١٠٠ هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف تأمین کرده است.

١٠٠ هزار واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن احداث می‌شود/٢١۴ هزار نفر متقاضی دریافت مسکن شدند

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، نخستین نشست شورای مسکن در سال ١۴٠١ امروز ۲۴ فروردین ماه به ریاست صادق خلیلیان، استاندار خوزستان تشکیل شد.

وی در ابتدای این نشست با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی سازمان‌ها و ادارات مرتبط اظهار داشت: نخستین شورای مسکن به دلیل اهمیت ساخت و تامین مسکن برای افراد فاقد منزل مسکونی در سال ١۴٠١ تشکیل شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز را برای احداث ١٠٠ هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف تأمین کرده است.

خلیلیان افزود: ٢١۴ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کرده‌اند؛ البته همه این افراد واجد شرایط نیستند.

وی با بیان اینکه ١۴٠ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام شده مسکن از شرایط لازم دریافت برخوردارند، ادامه داد: این افراد اکنون در حال طی کردن مراحل مختلف کار هستند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای ساخت مسکن باید مابین اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بانک‌ها هماهنگی لازم صورت گیرد، خوشبختانه بنا شد که بانک‌ها کار را تسریع کنند.

خلیلیان با اشاره به مشکلات موجود میان اداره کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و ثبت گفت: در این جلسه هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌ها صورت گرفت تا کار سرعت بیشتری پیدا کند و اسناد سریع‌تر در اختیار متقاضیان برای دریافت وام قرار گیرد.

وی ابراز داشت: خوشبختانه سرعت کار در حال افزایش است و امیدواریم که بتوانیم قدم بزرگی را برای ساخت مسکن برای افراد فاقد مسکن در استان خوزستان شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه