English

بازدید بالغ بر ۵۰۰هزار نفر مهمانان نوروزی از جاذبه های گردشگری شهرستان اندیمشک

جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت:در ایام نوروز ۱۴۰۱ بالغ بر ۵۲۰ هزار نفر از از مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور از جاذبه های گردشگری و یادمان های راهیان نور شهرستان اندیمشک بازدید کردند.

بازدید بالغ بر ۵۰۰هزار نفر مهمانان نوروزی از جاذبه های گردشگری شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک که در گذشته فقط محل توقف کوتاه مسافران برای استراحت بوده است حالا به مقصد گردشگران تبدیل شده است.

وی افزود:در ایام نوروز تعداد ۱۳۴۰۵ نفر در ۴۷ مدرسه زیر نظر آموزش پرورش ۲۹۰۶ نفر در هتل ،مهمان سراهای عمومی و مهمان سرا ادارات، شهرستان اندیمشک اقامت کرده اند.

وی با بیان اینکه که امسال از نظر آب و هوا شهرستان اندیمشک شرایط  مطلوبی داشت گفت: در نوروز ۱۴۰۱  تعداد ۲۳۰ هزار نفر در پارک های شهرستان اندیمشک اسکان موقت و اقدام به برپایی چادر کرده اند.

 جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک افزود:در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۱۱۰هزار نفر از زائران راهیان نور که به صورت کاروانی و خودروی شخصی سفر کرده بودند در زائر سراهای شهدای گمنام،پادگان دوکوهه،پادگان زین الدین،پادگان شهید جعفر زاده و پادگان شهید کلهر اسکان پیدا کرده اند.

وی گفت:شش اماکن زیارتی و گردشگری شهرستان اندیمشک که در ایام نوروز بیشترین بازدید را داشته اند  سد دز ۱۲۰ هزار نفر ،سد کرخه ۷۰هزار نفر ،امام زاده شاهزاده احمد ۶۵هزار نفر،یادمان دوکوهه ۵۸ هزار نفر،یادمان شهدای گمنام ۵۵هزار نفر،دهکده گردشگری والفجر ۴۰ هزار نفر می باشند.

 جهانگیری افزود:حضور مهمانان نوروزی و گردشگران از نظر اقتصادی برای شهرستان اندیمشک  بسیار موثر است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

وی با بیان اینکه دهکده گردشگری والفجر در اولین سال تاسیس در جهت جذب گردشگر خوش درخشیده است گفت:در ایام نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۴۰ هزار نفر از دهکده گردشگری توریستی والفجر اندیمشک دیدن و از امکانات فوق‌العاده آن استفاده کرده اند و این آمار باید در نوروز سال آینده دو برابر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه