English

عبدالصاحب نادری:

توجه به مناطق کم برخوردار در دولت سیزدهم مورد تاکید است

پیش از ظهر امروز فرماندار ایلام بهمراه معاون عمرانی فرماندار، شهردار و مدیران آب و فاضلاب، برق و گاز شهرستان از وضعیت خدمات رسانی به مردم منطقه حاشیه نشین کارخانه نمک شهر ایلام بازدید کردند.

توجه به مناطق کم برخوردار در دولت سیزدهم مورد تاکید است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالصاحب نادری در این بازدید مسائل و مشکلات محله حاشیه‌نشین کارخانه نمک در حوزه های مختلف برق رسانی، آبرسانی، گازکشی، آسفالت معابر، جدول کشی، ایجاد پل و... را بررسی کرد.

فرماندار ایلام در جمع اهالی این منطقه با تأکید بر توجه بیش‌از پیش دولت سیزدهم به محلات و مناطق کم برخوردار، گفت: بایستی زیرساخت‌های این منطقه با حرکت‌ جهادی مدیران دستگاه ها و همکاری مردم محل و با تامین منابع مالی تکمیل شود.

نادری همچنین به منظور تسهیل در راستای خدمات رسانی بهتر به این منطقه بر تسریع در نامگذاری محله و کوچه ها با همکاری شورا و شهرداری تاکید کرد و افزود: امید است دستگاه‌های مربوط روند خدمات‌رسانی به این منطقه را سرعت بخشند.

لازم به یادآوری است که دستور رسیدگی به مشکلات مردم ساکن در محله کارخانه نمک طی سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ایلام و بازدیدایشان از این منطقه و تاکید بر ضرورت رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار صادر گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه