English

بدون متولی ماندن اعلام کیفیت هوا در هرمزگان

اگرچه امروز به‌وضوح کیفیت هوای هرمزگان به‌ویژه شهر بندرعباس ناسالم به نظر می‌رسید اما نه‌تنها هیچ اطلاع‌رسانی صورت نگرفت بلکه سامانه پایش هوای کشور نیز تمامی اطلاعات استان را از دسترس خارج کرده است.

بدون متولی ماندن اعلام کیفیت هوا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، «حبیب مسیحی تازیانی» مدیرکل حفاظت محیط‌زیست هرمزگان در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به انتقاد از عدم اطلاع‌رسانی صحیح از وضعیت سلامت هوا در هرمزگان گفت: در کارگروه مذکور صداوسیما باید وضعیت را اعلام کند اما از این به بعد اطلاع‌رسانی را گسترده‌تر خواهیم کرد تا سایر رسانه‌ها و قشر وسیع‌تری از مردم در جریان موضوع قرار گیرند.

بااین‌حال به نظر می‌رسد این وعده نیز به فراموشی سپرده شده است و اگرچه امروز به‌وضوح کیفیت هوای هرمزگان و شهر بندرعباس ناسالم به نظر می‌رسید اما نه‌تنها هیچ اطلاع‌رسانی صورت نگرفت بلکه سامانه پایش هوای کشور نیز تمامی اطلاعات استان هرمزگان را از دسترس خارج کرده است و دلایل این امر نیز باید از سوی مسئولان مشخص شود.

گفتنی است بر اساس آمار منتشر شده از 9 ماهه‌ی نخست سال گذشته، هرمزگان در این مدت در 16 روز در وضعیت پاک، در ۲۱۸ روز در وضعیت قابل‌قبول، در 39 روز در وضعیت ناسالم و در سه روز در وضعیت خیلی ناسالم به سر برده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه