English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

اجرای شبکه فیبر نوری در ۳ شهرک صنعتی مازندران به طول ۲۷ کیلومتر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: پروژه شبکه فیبر نوری در 3 شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی، شهید مصطفی خمینی ساری و شهدای نور اجرا شد.

اجرای شبکه فیبر نوری در 3 شهرک صنعتی مازندران به طول 27 کیلومتر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، یاسر امینی با اشاره به اقدامات مناسبی که نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه ارتباطات صورت گرفت اظهار داشت: اجرای زیرساخت‌های لازم در شهرکها و نواحی صنعتی، افزایش تولید و رشد چشمگیر اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به تعیین شعار سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: با همکاری و تعامل خوب شرکت مخابرات می‌توانیم اقدامات قابل توجهی در راستای مرتفع کردن کمبودهای بخش مخابرات و اینترنت انجام دهیم که باعث ارائه خدمات مطلوب‌تری به جهادگران عرصه تولید شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه همه شهرکها و نواحی صنعتی استان مجهز به زیرساخت مخابراتی هستند، با اجرا و تکمیل پروژه فیبرنوری در 3 شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی، شهید مصطفی خمینی ساری و شهدای نور، تعداد 19 شهرک و ناحیه صنعتی در استان به شبکه فیبرنوری مجهز شده اند.

وی افزود: برای اجرای پروژه شبکه فیبرنوری در این 3 شهرک صنعتی به طول 27 کیلومتر، مبلغ 60 میلیارد ریال تخصیص اعتبار و هزینه شده است.

امینی خاطرنشان ساخت: با اجرای زیرساختهای مخابراتی و تکمیل کابل کشی فیبر نوری در شهرکها و نواحی صنعتی، امکان ارائه خدمات متنوع مخابراتی، به ویژه تقویت اینترنت برای واحدهای تولیدی و شکل گیری و ارتقاء شرکتهای دانش بنیان امکان‌پذیر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه