English

حسین عرب زوزنی:

آغاز ساخت ۶۳۷ واحد مسکونی در شهرستان خواف

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف بیان کرد: بازنگری طرح هادی سه روستای شهرستان با اعتبار چهار میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خواف قرار گرفت.

آغاز ساخت ۶۳۷ واحد مسکونی در شهرستان خواف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین عرب زوزنی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف در خبری اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۴۷۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خواف ثبت نام کرده‌اند که از این حیث این شهرستان رتبه یک ثبت نامی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان خراسان رضوی را دارد.

عرب زوزنی در ادامه این خبر افزود: ساخت ۶۳۷ واحد مسکونی در شهر خواف آغاز شده که این میزان معادل ۳۹ درصد کل واحد‌های شروع شده در سطح این استان است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف تصریح کرد: اصلی‌ترین دغدغه در این حوزه تامین زمین و الحاق اراضی به محدوده شهری است که بایستی این موضوع با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان صورت پذیرد.

وی با اشاره به تامین خدمات زیربنایی به خصوص آب‌رسانی در تسریع و کیفیت ساخت و ساز‌ها متذکر شد: برای ایجاد دسترسی‌های سایت ۳۲ هکتاری که بخشی از واحد‌های مسکونی در آن ساخته می‌شود، نیاز به برنامه‌ریزی برای احداث ۲ دهانه پل است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف تاکید کرد: بازنگری طرح هادی سه روستای شهرستان با اعتبار چهار میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خواف قرار گرفت.

عرب زوزنی در خاتمه خاطرنشان کرد: سه روستای برآباد، سراب و روح‌آباد با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست بازنگری طرح هادی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه