English

سرپرست پلیس راه استان همدان:

کشف ۳ دستگاه خودرو سرقتی توسط ماموران پلیس راه در همدان

سرپرست پلیس راه استان همدان از کشف 3 دستگاه خودرو سرقتی توسط ماموران پلیس راه در طی هفته گذشته خبر داد.

کشف 3 دستگاه خودرو سرقتی توسط ماموران پلیس راه در همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ  غلامعلی همایی؛ سرپرست پلیس راه استان همدان، در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راه حین گشت زنی در محور همدان- قزوین در تاریخ 16 فروردین ماه به یک دستگاه خودرو سواری پراید فاقد پلاک مشکوک که بلافاصله آن را متوقف می کنند، که در بررسی سوابق آن مشخص می شود که این خودرو در تاریخ 14 فروردین ماه سرقت شده است که پس از انجام اقدامات قانونی به همراه سارق تحویل کلانتری 18 جورقان می شود.

وی افزود: در عصر همان روز نیز مامورن در محور همدان – کرمانشاه نیز یک دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی را کشف که پس از توقیف به همراه سارق به پاسگاه انتظامی صالح آباد تحویل می شود.

این مقام مسئول افزود: همچنین در تاریخ 17 فروردین ماه پس از اعلام یک فقره سرقت خودرو سواری پراید، ماموران این یگان توانستند در نتیجه اجرای طرح مهار در محور همدان - قزوین خودرو سرقتی را شناسایی که پس از توقیف آن را به همراه سارق تحویل کلانتری 18 جورقان کردند.

سرپرست پلیس راه استان همدان در خاتمه با اعلام کشف 3 خودرو پراید سرقتی توسط ماموران پلیس راه استان در طی هفته گذشته به رانندگان توصیه کرد تا با به کارگیری تجهیزات و نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت خودرو سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناکام سازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه