English

ظرفیت نیروهای جهادی قم برای مبارزه با مواد مخدر بکار گرفته شود

استاندار قم گفت: ظرفیت نیروهای جهادی قم برای مبارزه با مواد مخدر بکار گرفته شود.

ظرفیت نیروهای جهادی قم برای مبارزه با مواد مخدر بکار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه قم یک شهر زیارتی و معنوی است، افزود: مدیریت شهری با همکاری مجمع خیرین سلامت در زمینه پاکسازی چهره و منظر شهر از جلوه های نامناسب معتادین متجاهر اقدام کند.

استاندار قم با اشاره به لزوم اثربخشی عینی اقدامات دستگاه ها و نهاد های مرتبط در موضوع مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و پیشگیرانه در حوزه سوء مصرف مواد مخدر از جمله اقداماتی است که می تواند در کاهش گرایش نسل جوان به این بلای خانمان سوز نقش آفرینی کند.

وی با تاکید بر دغدغه مندی همه در موضوع مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی- تبلیغی و نیز مردمی کردن فعالیت های مبارزه با مواد مخدر می تواند اثر بخشی مهمی در نتیجه طرح ها و برنامه های پیشگیری و مبارزه با این پدیده شوم را در بر داشته باشد.

استاندار قم همچنین به نقش رسانه و اطلاع رسانی درخصوص مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطر نشان کرد: استفاده از روش های خلاقانه رسانه ای و آموزش تبعات مصرف مواد مخدر در بین نسل جوان و خانواده ها می تواند در پیشگیری از ابتلاء به این معظل در جامعه موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه