English

محمدرضا محسنی:

تحویل حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار کارت هوشمند ملی در خراسان رضوی

معاون اداره‌کل ثبت احوال خراسان رضوی بیان کرد: چهار میلیون و ۹۸۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی بالای ۱۵ سال و واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

تحویل حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار کارت هوشمند ملی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا محسنی معاون فناوری اطلاعات و آمار‌های جمعیتی اداره‌کل ثبت احوال خراسان رضوی در خبری اعلام کرد و گفت: سه میلیون و ۶۹۷ هزار کارت هوشمند ملی در استان تاکنون صادر و به متقاضیان تحویل شده ‌است.

محسنی در ادامه اضافه کرد: چهار میلیون و ۹۸۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی بالای ۱۵ سال و واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که ۹۹ درصد از این تعداد تا کنون برای دریافت کارت درخواست داده‌اند.

 معاون اداره‌کل ثبت احوال خراسان رضوی اظهار کرد: تا پایان سال گذشته چهار میلیون و ۹۳۳ هزار درخواست مردمی برای صدور کارت ملی ارائه شد که ۷۵ درصد درخواست‌ها تا کنون پاسخ داده شده است.

وی افزود: ۱۲۲ هزار کارت ملی هوشمند نیز در دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال استان آماده تحویل است و سازمان ثبت احوال به عنوان مرجع امور هویتی کشور، کارت‌های هوشمند را جایگزین کارت‌های ملی معمولی کرده است.

 محسنی خاطرنشان کرد: در مجموع یک میلیون و ۱۰۰ هزار کارت در دست صدور است، از اواخر سال گذشته روند صدور کارت سرعت گرفته که امیدواریم مابقی کارت‌های ملی هوشمند نیز به زودی صادر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه