English

ابوالفضل حسینی‌ عشرت‌آباد:

افزایش تعداد تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های خراسان رضوی

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری خراسان رضوی بیان کرد: سرعت متوسط خودروها در ۱۴ جاده شاخص و اصلی خراسان رضوی طی طرح نوروزی امسال، ۷۷ کیلومتر در ساعت است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا بدون تغییر بوده است.

افزایش تعداد تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از خراسان رضوی، ابوالفضل حسینی‌ عشرت‌آباد رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اعلام کرد: ثبت تعداد تخلف سرعت غیرمجاز به وسیله سامانه های پلاک خوان این اداره کل در جاده‌های استان طی سفرهای نوروزی هفت درصد افزایش داشته است.

حسینی‌ عشرت‌آباد در ادامه این خبر اضافه کرد: سامانه پلاک خوان در آزادراه ها، بزرگراه ها و جاده های اصلی استان طی تعطیلات نوروز امسال از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه کنونی  ۲۱ میلیون تردد را ثبت کرده است که در ۸۰ هزار مورد از ترددها تخلف از سرعت مجاز راننده ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری خراسان رضوی متذکر شد: مطابق طرح کنترل لحظه ای تخلفات سرعت در جاده های خراسان رضوی از دوم تا ۱۳ فروردین ماه، تردد ۵۱۳ خودرو با سرعت بیش از ۱۴۰ کیلومتر در ساعت ثبت و به مسوولان استان اعلام شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: ملاک ثبت تخلف با پلاک خوان ها، ثبت سرعت لحظه ای بیش از ۱۱۰ کیلومتر در ساعت خودرو در یک نقطه از جاده است اما در سرعت متوسط، میانگین سرعت یک خودرو در ابتدا و انتهای طول مسیر تعیین و ثبت می شود. 

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری خراسان رضوی: سرعت متوسط خودروها در ۱۴ جاده شاخص و اصلی خراسان رضوی طی طرح نوروزی امسال، ۷۷ کیلومتر در ساعت است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا بدون تغییر بوده است.

حسینی‌ عشرت‌آباد خاطرنشان کرد: ۱۱۸ سامانه پلاک خوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی همه جاده های اصلی استان از مشهد تا فاروج، مشهد تا گناباد و نیشابور تا داورزن را پوشش می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه