English

مدیر روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی:

رگبار باران و رعد و برق و وزش باد مهمان آذربایجان‌شرقی از پنجشنبه

مدیر روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی از رگبار باران و رعد و برق همچنین وزش باد گاهی تا شدید، از از روز پنجشنبه در استان خبر داد.

 رگبار باران و رعد و برق و وزش باد مهمان آذربایجان‌شرقی از پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، افشین ابراهیمی اظهار داشت: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از روز پنجشنبه  ۱۸ فروردین ماه وارد استان شده  و تا روز شنبه ۲۰ فروردین کلیه نواحی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به رگبار باران و رعد و برق، افزود: احتمال  آبگرفتگی معابر عمومی، بارش تگرگ، اصابت صاعقه  و جاری شدن سیل  و همچنین در نواحی مرتفع و کوهستانی کولاک برف و لغزندگی جاده ای دور از انتظار نبوده و توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب و اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها پرهیز و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

مدیر روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی بر اثر وزش باد شدید همچنین خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه‌کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه