English

سامانه بارشی فعال در کشور صبح فردا به فعالیت خود خاتمه می‌دهد

سامانه بارشی فعال در کشور صبح فردا به فعالیت خود خاتمه می‌دهد و سامانه دیگری از بعد از ظهر این روز از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود.

سامانه بارشی فعال در کشور صبح فردا به فعالیت خود خاتمه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج، روز سه‌شنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و در بخش‌هایی از جنوب، شمال‌غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های و ارتفاعات جنوبی البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشینه بارش‌های سه‌شنبه در استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و کرمان است.

این سامانه بارشی صبح روز چهارشنبه به فعالیت خود خاتمه داده و سامانه دیگری از بعد از ظهر این روز از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و دامنه‌های و ارتفاعات جنوبی البرز سبب بارش باران، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف خواهد شد.

این سامانه روز‌های پنجشنبه و جمعه علاوه بر مناطق مذکور در سواحل غربی دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

روز شنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و در بخش‌هایی از شمال غرب، شرق و جنوب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه شکل گیری توده گرد و خاک در کشور‌های همسایه و انتقال آن به استان‌های غرب، جنوب غرب و جنوبی کشور باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این نواحی خواهد شد.

علاوه بر این طی روز‌های پنجشنبه و جمعه و شنبه وزش باد شدید در نواحی مرکزی کشور، موجب خیزش گرد و خاک در این مناطق می‌شود. از سه‌شنبه تا پایان هفته افزایش نسبی دما برای غالب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز‌های پنجشنبه تا شنبه نواحی غربی دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه