English

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

۱۴۰ بقعه استان اصفهان میزبان کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 140 بقعه استان اصفهان میزبان کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

140 بقعه استان اصفهان میزبان کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید بخشی در خصوص برنامه‌های قرآنی در طرح آرامش بهاری نوروز 1401 در بقاع متبرکه استان اصفهان اظهار داشت: در این ایام با توجه به ابلاغی که برای همه شهرستان‌های استان اصفهان انجام شد در همه 150 بقعه برگزار کننده طرح آرامش بهاری به ویژه در لحظه تحویل سال کرسی های تلاوت قرآن، اذان و تواشیح برپا شد و در طول این ایام نیز فعال بود.

وی در ادامه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ابراز داشت: برای ماه رمضان نیز در پنج آیتم برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برپایی محفل انس با قرآن کریم را در 40 بقعه استان اصفهان گفت: همچنین در 40 بقعه دیگر نیز کرسی تلاوت و تفسیر قرآن برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همه این امامزادگان نیز کرسی تلاوت اذان گاهی را داریم به صورت زنده داریم.

بخشی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی و محافل اجتماع قرآن در امامزادگان استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در 60 امامزاده استان نیز جزء خوانی را داریم که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی تاکید کرد: برنامه ویژه امسال برای تلاوت قرآن در امامزاده ابراهیم نرمی برگزار می‌شود که این برنامه به صورت زنده هر روز از ساعت 18:30 تا 19:30 از شبکه مرکز اصفهان و آموزش پخش می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص استفاده از قاریان در این محافل نیز گفت: در مخافل قرآنی از برترین‌های استانی و شهرستانی برای قرائت قرآن استفاده می شود، در برنامه ویژه امامزاده نرمی نیز از قاریان استانی و ملی بهره خواهیم برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه