English

حجت‌الاسلام موسی فتوحی:

لغو ۲۱۸ مناقصه و مزایده دستگاههای اجرایی خراسان رضوی در سال گذشته

بازرس‌ کل خراسان رضوی بیان کرد: برای بیشتر این معاملات به دستگاههای مربوطه پیشنهاد تجدید نظر و برگزاری دوباره مناقصه و مزایده ها داده شده است.

لغو ۲۱۸ مناقصه و مزایده دستگاههای اجرایی خراسان رضوی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام موسی فتوحی بازرس‌ کل خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: پارسال ۲۱۸ مناقصه و مزایده دستگاههای اجرایی استان به ارزش پنج هزار میلیارد ریال به دلیل عدم رعایت مقررات مربوط به معاملات دولتی توسط این سازمان لغو شد.

حجت‌الاسلام فتوحی همچنین در ادامه این خبر تصریح کرد: برای بیشتر این معاملات به دستگاههای مربوطه پیشنهاد تجدید نظر و برگزاری دوباره مناقصه و مزایده ها داده شده است.  

بازرس‌ کل خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: به منظور کسب اطمینان از برقراری حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات در دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه مناقصه و مزایده ، پارسال اطلاعات اولیه سه هزار و ۶۵۲ فقره معاملات عمده به ارزش ۸۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از دستگاه­های اجرایی استان اخذ شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوعات و همچنین اولویت بندی انجام شده، بازرسان این بازرسی کل ، بر فرایند برگزاری هزار و ۴۶۰ فقره معامله شامل هزار و ۱۵۰ فقره مناقصه و ۳۱۰ فقره مزایده در مجموع به ارزش ۳۳ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال نظارت داشتند.

بازرس‌ کل خراسان رضوی اظهار کرد: این نظارتها به صورت الکترونیکی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت معروف به "ستاد" و یا حضوری و به شکل شرکت نماینده بازرسی در جلسات بازگشایی پاکت های پیشنهادی انجام شده است.

حجت‌الاسلام فتوحی در خاتمه خاطرنشان کرد: در جریان نظارتهای صورت گرفته در ۲۰ مورد نیز نقص هایی حین انجام معاملات یاد شده مشاهده شد که ضمن تذکر، روند انجام معاملات اصلاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه